Project Description

Nóg eenvoudiger NPS analyseren!

Met een nieuwe update hebben wij de NPS (KPI) pagina verder uitgebreid en verbeterd. NPS is een krachtige KPI om de klantloyaliteit te meten. Maar om echt klantgerichter te worden leidt enkel het meten van NPS niet direct tot succes. Wij combineren de NPS, en andere soortgelijke KPI’s, met concrete verbeteracties. Hiermee kan jouw organisatie concrete verbeteringen realiseren om klantgerichter te worden:

Verdeling van NPS gegevens

Centralisatie van jouw data

Nooit meer zoeken naar NPS gerelateerde data. Alle belangrijke informatie en resultaten met betrekking tot NPS hebben wij nu op één pagina gecentraliseerd. Zo krijg je bijvoorbeeld niet alleen inzicht in percentages, maar ook concreet inzicht in de frequentie van gegeven NPS-cijfers!

Centralisatie van jouw data

Nooit meer zoeken naar NPS gerelateerde data. Alle belangrijke informatie en resultaten met betrekking tot NPS hebben wij nu op één pagina gecentraliseerd. Zo krijg je bijvoorbeeld niet alleen inzicht in percentages, maar ook concreet inzicht in de frequentie van gegeven NPS-cijfers!

Verdeling van NPS gegevens

De Tips en Tops

Per categorie van de NPS (Promoters, Passives en Detractors) hebben wij een overzicht gegenereerd. Elk overzicht bevat de 4 hoogst gewaardeerde onderwerpen (tops) voor de categorie en daarnaast ook de vier laagst gewaardeerde onderwerpen (tips). Elk overzicht bevat ook nog eens een handige Word Cloud van de bijbehorende uitspraken, zodat je in één oogopslag kan zien wat er speelt per categorie!

De Tips en Tops

Per categorie van de NPS (Promoters, Passives en Detractors) hebben wij een overzicht gegenereerd. Elk overzicht bevat de 4 hoogst gewaardeerde onderwerpen (tops) voor de categorie en daarnaast ook de vier laagst gewaardeerde onderwerpen (tips). Elk overzicht bevat ook nog eens een handige Word Cloud van de bijbehorende uitspraken, zodat je in één oogopslag kan zien wat er speelt per categorie!

Trends in detail

Met deze update bieden wij jou ook een uitgebreider inzicht in de trendlijn van jouw NPS. De grafiek geeft het aantal invullers per categorie weer (Promoters, Passives of Detractors) en welk percentage per categorie bijdraagt aan het totaal. Daarnaast krijg je inzicht in de NPS van die maand en de trendbeweging door de tijd.

Gebruik filters om de trendlijnen per productgroep, Business Unit of omzetcategorie te bekijken. Filters zijn uiteraard voor alle functionaliteit in te zetten!

Trends in detail

Met deze update bieden wij jou ook een uitgebreider inzicht in de trendlijn van jouw NPS. De grafiek geeft het aantal invullers per categorie weer (Promoters, Passives of Detractors) en welk percentage per categorie bijdraagt aan het totaal. Daarnaast krijg je inzicht in de NPS van die maand en de trendbeweging door de tijd.

Gebruik filters om de trendlijnen per productgroep, Business Unit of omzetcategorie te bekijken. Filters zijn uiteraard voor alle functionaliteit in te zetten!

Laatste respondenten

Gebruikers van ons systeem zijn wel bekend met de pagina ‘Respondenten’, waar alle laatste respondenten met hun bijbehorende scores in een overzichtelijk tabel worden getoond. Die tabel hebben wij aan deze nieuwe NPS-pagina toegevoegd en aangevuld met de categorie ‘NPS’, zodat je snel kunt focussen op de Detractors!

Laatste respondenten

Gebruikers van ons systeem zijn wel bekend met de pagina ‘Respondenten’, waar alle laatste respondenten met hun bijbehorende scores in een overzichtelijk tabel worden getoond. Die tabel hebben wij aan deze nieuwe NPS-pagina toegevoegd en aangevuld met de categorie ‘NPS’, zodat je snel kunt focussen op de Detractors!


Alleen NPS…?

Nee, zeker niet alleen voor de NPS! Wij hebben deze update ook voor andere KPI-pagina’s uitgerold, zoals de Customer Effort Score (Gemaksgevoel), Net Loyalty Score (Blijf je zaken met ons doen?) en de Customer Advocacy Score (Handelt de organisatie wel in het belang van haar klanten?).

Alleen NPS…?

Nee, zeker niet alleen voor de NPS! Wij hebben deze update ook voor andere KPI-pagina’s uitgerold, zoals de Customer Effort Score (Gemaksgevoel), Net Loyalty Score (Blijf je zaken met ons doen?) en de Customer Advocacy Score (Handelt de organisatie wel in het belang van haar klanten?).

 

Nieuwsgierig?

Als klant van Trigon kun je nu direct werken met deze nieuwe pagina’s. Voor ondersteuning is jouw accountmanager altijd bereikbaar om je op weg te helpen en de pagina’s verder uit te leggen.

Werk je nog niet met ons, maar ben je benieuwd naar wat deze pagina’s en onze aanpak voor jouw organisatie kan betekenen? Neem dan contact met ons op!

Contact Informatie

Adres:
Wattbaan 51, Nieuwegein

Telefoon:
030 662 4283

E-mail:
info@trigon.nl

Neem contact met ons op!