Medewerkersonderzoek2017-06-20T13:46:39+00:00

Inzicht in medewerkers

In kaart brengen van de vaardigheden, loyaliteit en emotionele binding van medewerkers

Inzicht in medewerkers

In kaart brengen van de vaardigheden, loyaliteit en emotionele binding van medewerkers

Inzicht in medewerkers

Betrokkenheid, loyaliteit en meer

Het onderzoek is gericht op een juist behoud en het ontwikkelen van medewerkers. Getoetst worden vakbekwaamheid, gedrag, emotionele binding en loyaliteit. Vanuit de verkregen feedback kunnen leidinggevenden samen met medewerkers verbeteracties opzetten.

  • Zicht op vaardigheden
  • Versterk bedrijfscultuur
  • Spiegel op gedrag
  • Ontwikkelen competenties
  • Inzicht in loyaliteit en binding
  • Inspelen op feedback van medewerkers

Inzicht in medewerkers

Betrokkenheid, loyaliteit en meer

Het onderzoek is gericht op een juist behoud en het ontwikkelen van medewerkers. Getoetst worden vakbekwaamheid, gedrag, emotionele binding en loyaliteit. Vanuit de verkregen feedback kunnen leidinggevenden samen met medewerkers verbeteracties opzetten.

  • Zicht op vaardigheden
  • Versterk bedrijfscultuur
  • Spiegel op gedrag
  • Ontwikkelen competenties
  • Inzicht in loyaliteit en binding
  • Inspelen op feedback van medewerkers

Prioriteit van klantgerichtheid

Betrek medewerkers bij het onderzoek

Samen met u stellen wij aan de hand van uw doelstellingen en organisatie de vragenlijst op. Deze zetten wij uit onder uw medewerkers. Het is van belang dat al uw medewerkers deze vragenlijst volledig invullen. Spreek met medewerkers en vertel hen over het onderzoek. Het belicht niet alleen negatieve dingen, maar het belicht ook zeker de positieve kwaliteiten van uw medewerkers!

Als team aan de slag is van groot belang. Spoor uw medewerkers aan om de vragenlijst in te vullen en werk samen naar een klantgerichte organisatie!

Prioriteit van klantgerichtheid

Betrek medewerkers bij het onderzoek

Samen met u stellen wij aan de hand van uw doelstellingen en organisatie de vragenlijst op. Deze zetten wij uit onder uw medewerkers. Het is van belang dat al uw medewerkers deze vragenlijst volledig invullen. Spreek met medewerkers en vertel hen over het onderzoek. Het belicht niet alleen negatieve dingen, maar het belicht ook zeker de positieve kwaliteiten van uw medewerkers!

Als team aan de slag is van groot belang. Spoor uw medewerkers aan om de vragenlijst in te vullen en werk samen naar een klantgerichte organisatie!

Klantgerichte organisatie

Samen met medewerkers aan de slag

Hoe is de emotionele binding van uw medewerkers? Welke medewerkers blinken uit en welke hebben extra ondersteuning nodig? Ons onderzoek helpt uw organisatie om dergelijke vragen te beantwoorden en de medewerkers te motiveren om klantgericht te werken.

Deel negatieve resultaten uit het onderzoek met uw medewerkers en ga samen aan de slag om deze te verbeteren. Deel daarnaast positieve resultaten om medewerkers te motiveren en aan te sporen om dit nóg verder te verbeteren!

Klantgerichte organisatie

Samen met medewerkers aan de slag

Hoe is de emotionele binding van uw medewerkers? Welke medewerkers blinken uit en welke hebben extra ondersteuning nodig? Ons onderzoek helpt uw organisatie om dergelijke vragen te beantwoorden en de medewerkers te motiveren om klantgericht te werken.

Deel negatieve resultaten uit het onderzoek met uw medewerkers en ga samen aan de slag om deze te verbeteren. Deel daarnaast positieve resultaten om medewerkers te motiveren en aan te sporen om dit nóg verder te verbeteren!

Contact Informatie

Adres:
Wattbaan 51, Nieuwegein

Telefoon:
030 662 4283

E-mail:
info@trigon.nl

Neem contact met ons op!