Klantwaardeonderzoek 2017-06-20T13:34:21+00:00

KlantWaarde-Onderzoek

Geen achteruitkijkspiegel, maar focus op het behouden van klanten en verbeteren van processen.

KlantWaarde-Onderzoek

Geen achteruitkijkspiegel, maar focus op het behouden van klanten en verbeteren van processen.

Verhogen van klantwaarde

Geen achteruitkijkspiegel

Het onderzoek is gericht op het behoud van bestaande klanten en het verbeteren van bedrijfsprocessen. Centraal staat de loyaliteit van klanten en de waarde daarvan voor het bedrijf. Geen achteruitkijkspiegel met een rapportcijfer ‘voldoende’, maar zicht op concrete verbeteringen.

  • Klantbehoud
  • Klant verwachtingen
  • Het profiel van klanten
  • Klantgerichte bedrijfscultuur
  • Klantgerichte processen
  • Vertrek van klanten

Verhogen van klantwaarde

Geen achteruitkijkspiegel

Het onderzoek is gericht op het behoud van bestaande klanten en het verbeteren van bedrijfsprocessen. Centraal staat de loyaliteit van klanten en de waarde daarvan voor het bedrijf. Geen achteruitkijkspiegel met een rapportcijfer ‘voldoende’, maar zicht op concrete verbeteringen.

  • Klantbehoud
  • Klant verwachtingen
  • Het profiel van klanten
  • Klantgerichte bedrijfscultuur
  • Klantgerichte processen
  • Vertrek van klanten

Aanpak voor verbeteracties

Inzichten voor concrete verbeteracties

Samen met u worden de doelstellingen van het onderzoek bepaald. Vervolgens worden de vragen gekoppeld aan een ‘Balanced Score Card’ met zicht op mensen, cultuur en bedrijfsprocessen. Geen standaard vragenlijst maar een maatwerk-aanpak voor diepgaand klantinzicht.

  • Doelstelling en opzet van het onderzoek
  • Vragen koppelen aan ‘Balanced Score Card’/bedrijfsprocessen
  • Opstellen en verzenden van de vragenlijst

  • 24/7 Online resultaten en periodieke rapportages

  • Signaleer verbeteracties

Aanpak voor verbeteracties

Inzichten voor concrete verbeteracties

Samen met u worden de doelstellingen van het onderzoek bepaald. Vervolgens worden de vragen gekoppeld aan een ‘Balanced Score Card’ met zicht op mensen, cultuur en bedrijfsprocessen. Geen standaard vragenlijst maar een maatwerk-aanpak voor diepgaand klantinzicht.

  • Doelstelling en opzet van het onderzoek
  • Vragen koppelen aan ‘Balanced Score Card’/bedrijfsprocessen
  • Opstellen en verzenden van de vragenlijst

  • 24/7 Online resultaten en periodieke rapportages

  • Signaleer verbeteracties

Verbeteracties

Bekijk de effecten van verbeteringen

De onderzoeksresultaten maken zichtbaar waar verbeteracties in de organisatie nodig zijn. Het doorvoeren van acties, bekijken van het effect van deze acties en het uiteindelijk bijsturen, geven uw organisatie handvatten voor het verhogen van de klantwaarde.

  • Aantoonbaar verhoogde klantwaarde
  • Efficiëntere bedrijfsprocessen
  • Meer klantgerichte cultuur
  • Minder klantverloop

Verbeteracties

Bekijk de effecten van verbeteringen

De onderzoeksresultaten maken zichtbaar waar verbeteracties in de organisatie nodig zijn. Het doorvoeren van acties, bekijken van het effect van deze acties en het uiteindelijk bijsturen, geven uw organisatie handvatten voor het verhogen van de klantwaarde.

  • Aantoonbaar verhoogde klantwaarde
  • Efficiëntere bedrijfsprocessen
  • Meer klantgerichte cultuur
  • Minder klantverloop

Contact Informatie

Adres:
Wattbaan 51, Nieuwegein

Telefoon:
030 662 4283

E-mail:
info@trigon.nl

Neem contact met ons op!