Klantenserviceonderzoek2017-06-20T13:40:36+00:00

Klantenserviceonderzoek

Hét onderzoek voor een efficiënte en succesvol functionerende klantenservice!

Klantenserviceonderzoek

Hét onderzoek voor een efficiënte en succesvol functionerende klantenservice!

Verbeter (klant)contact

Voorkom en speel in op situaties

Dit onderzoek toetst uw klantenservice en geeft alle handvatten die de afdeling nodig heeft voor perfecte (klant)contactmomenten. Een klantgerichte klantenservice is van groot belang vanwege het grote aantal klantcontactmomenten. Zorg voor een positieve impact op uw organisatie door de klantenservice optimaal te laten draaien!

  • Zicht op vaardigheden van medewerkers
  • Meting per medewerker, voor perfect management
  • Beoordeling en mening duidelijk in kaart gebracht

Verbeter (klant)contact

Voorkom en speel in op situaties

Dit onderzoek toetst uw klantenservice en geeft alle handvatten die de afdeling nodig heeft voor perfecte (klant)contactmomenten. Een klantgerichte klantenservice is van groot belang vanwege het grote aantal klantcontactmomenten. Zorg voor een positieve impact op uw organisatie door de klantenservice optimaal te laten draaien!

  • Zicht op vaardigheden van medewerkers
  • Meting per medewerker, voor perfect management
  • Beoordeling en mening duidelijk in kaart gebracht

Continue verbetering

De weg naar optimaal (klant)contact

Het is belangrijk om te achterhalen hoe volledig antwoorden van medewerkers zijn. Daarnaast zijn snelheid en nauwkeurigheid van de antwoorden ook van belang. Ons onderzoek stelt uw organisatie in staat om de klantenservice perfect te managen. Per (klant)contactmoment kan de vragenlijst, die wij samen aan de hand van uw doelstellingen opzetten, worden verstuurd en kan de feedback direct opgepakt worden.

Hoe presteert uw klantenservice en hoe tevreden zijn klanten met de contactmomenten tussen hen en uw organisatie? Zet dit onderzoek in voor de optimale klantgerichte klantenservice!

Continue verbetering

De weg naar optimaal (klant)contact

Het is belangrijk om te achterhalen hoe volledig antwoorden van medewerkers zijn. Daarnaast zijn snelheid en nauwkeurigheid van de antwoorden ook van belang. Ons onderzoek stelt uw organisatie in staat om de klantenservice perfect te managen. Per (klant)contactmoment kan de vragenlijst, die wij samen aan de hand van uw doelstellingen opzetten, worden verstuurd en kan de feedback direct opgepakt worden.

Hoe presteert uw klantenservice en hoe tevreden zijn klanten met de contactmomenten tussen hen en uw organisatie? Zet dit onderzoek in voor de optimale klantgerichte klantenservice!

Klantgerichte klantenservice

Verbeter klantcontactmomenten

Het is de bedoeling dat de klantenservice uw klanten helpt met problemen en irritaties. Dit onderzoek stelt de medewerkers in staat om deze situaties perfect op te lossen en nieuwe situaties te voorkomen. De resultaten uit dit onderzoek tonen daarnaast de zwakke én sterke onderdelen van de afdeling aan.

Zet onze Ticketsysteem, Klantenkaart en Open Feedback functies in om elk klantcontactmoment optimaal te laten verlopen. De loyaliteit van klanten neemt toe als zij weten dat u hen goed behandeld, zelfs als zij problemen hebben!

Loading...

Klantgerichte klantenservice

Verbeter klantcontactmomenten

Het is de bedoeling dat de klantenservice uw klanten helpt met problemen en irritaties. Dit onderzoek stelt de medewerkers in staat om deze situaties perfect op te lossen en nieuwe situaties te voorkomen. De resultaten uit dit onderzoek tonen daarnaast de zwakke én sterke onderdelen van de afdeling aan.

Zet onze Ticketsysteem, Klantenkaart en Open Feedback functies in om elk klantcontactmoment optimaal te laten verlopen. De loyaliteit van klanten neemt toe als zij weten dat u hen goed behandeld, zelfs als zij problemen hebben!

Loading...

Contact Informatie

Adres:
Wattbaan 51, Nieuwegein

Telefoon:
030 662 4283

E-mail:
info@trigon.nl

Neem contact met ons op!