Ketenkrachtonderzoek2017-06-20T13:50:07+00:00

De kracht van uw keten

Verkrijg inzichten en handvatten en werk naar een optimale klantgerichte organisatie

De kracht van uw keten

Verkrijg inzichten en handvatten en werk naar een optimale klantgerichte organisatie

Ketenkracht verbeteren

Focus op kwaliteit van bedrijfsprocessen

Het onderzoek is gericht op het verbeteren van alle schakels in de bedrijfsprocessen met het doel klantgerichter te werken. Centraal staat de samenwerking tussen afdelingen en de waarde daarvan voor de klant. Dit leidt tot meer effectiviteit en meer efficiency.

  • Verbeteren samenwerking en communicatie
  • Houding, gedrag en vaardigheden in kaart gebracht
  • Werk aan een optimale klantgerichte bedrijfscultuur
  • Richt processen klantgericht in en voorkom vertrek van klanten
  • Vermijd de ‘hullie-zullie’ cultuur (wij doen alles goed maar de anderen….)

Ketenkracht verbeteren

Focus op kwaliteit van bedrijfsprocessen

Het onderzoek is gericht op het verbeteren van alle schakels in de bedrijfsprocessen met het doel klantgerichter te werken. Centraal staat de samenwerking tussen afdelingen en de waarde daarvan voor de klant. Dit leidt tot meer effectiviteit en meer efficiency.

  • Verbeteren samenwerking en communicatie
  • Houding, gedrag en vaardigheden in kaart gebracht
  • Werk aan een optimale klantgerichte bedrijfscultuur
  • Richt processen klantgericht in en voorkom vertrek van klanten
  • Vermijd de ‘hullie-zullie’ cultuur (wij doen alles goed maar de anderen….)

Klantgerichte processen

Perfecte aansluiting op de organisatie

Een klantgerichte organisatie beschikt over processen die volledig gericht zijn op klanten. Niet alleen processen waar de klant direct mee te maken heeft, maar ook onderliggende processen dienen met oog voor de klant ingericht te zijn in termen van klantgerichtheid. Door dit onderzoek krijgt uw organisatie inzicht in welke verbeteringen in de keten daarvoor nodig zijn.

Medewerkers, managers én klanten ondervragen, zorgt voor een breed en nauwkeurig beeld van de situatie. De onderzoeksresultaten geven uw organisatie inzicht om concrete acties te formuleren, voor zowel korte- als lange termijn.

Klantgerichte processen

Perfecte aansluiting op de organisatie

Een klantgerichte organisatie beschikt over processen die volledig gericht zijn op klanten. Niet alleen processen waar de klant direct mee te maken heeft, maar ook onderliggende processen dienen met oog voor de klant ingericht te zijn in termen van klantgerichtheid. Door dit onderzoek krijgt uw organisatie inzicht in welke verbeteringen in de keten daarvoor nodig zijn.

Medewerkers, managers én klanten ondervragen, zorgt voor een breed en nauwkeurig beeld van de situatie. De onderzoeksresultaten geven uw organisatie inzicht om concrete acties te formuleren, voor zowel korte- als lange termijn.

Krachtige keten voordelen

Vergroot efficiëntie en effectiviteit

Processen dienen niet alleen klantgericht, maar ook effectief en efficiënt ingericht te worden. Gebruik de resultaten uit dit onderzoek om aanpassingen door te voeren, zodat processen optimaal zijn ingericht. Dit bespaart uiteindelijk kosten en draagt bij aan de klantgerichtheid van de organisatie.

Klantgerichte organisaties die hun processen efficiënt en effectief hebben ingericht, zijn minder kosten kwijt aan de acquisitie van nieuwe klanten. Naast de kostenbesparing neemt de kans op meer nieuwe klanten toe vanwege de klantgerichtheid van uw organisatie!

Krachtige keten voordelen

Vergroot efficiëntie en effectiviteit

Processen dienen niet alleen klantgericht, maar ook effectief en efficiënt ingericht te worden. Gebruik de resultaten uit dit onderzoek om aanpassingen door te voeren, zodat processen optimaal zijn ingericht. Dit bespaart uiteindelijk kosten en draagt bij aan de klantgerichtheid van de organisatie.

Klantgerichte organisaties die hun processen efficiënt en effectief hebben ingericht, zijn minder kosten kwijt aan de acquisitie van nieuwe klanten. Naast de kostenbesparing neemt de kans op meer nieuwe klanten toe vanwege de klantgerichtheid van uw organisatie!

Contact Informatie

Adres:
Wattbaan 51, Nieuwegein

Telefoon:
030 662 4283

E-mail:
info@trigon.nl

Neem contact met ons op!