Overzichtelijk Ticketsysteem
Krachtig online systeem om feedback succesvol terug te koppelen en te verwerken
Overzichtelijk Ticketsysteem
Krachtig online systeem om feedback succesvol terug te koppelen en te verwerken
Ideaal voor klantgericht werken!
Medewerkers kunnen direct aan de slag
Het Ticketsysteem stelt medewerkers in staat om feedback van respondenten direct op te kunnen pakken en terug te koppelen. Door een melding te geven bij nieuwe invullingen en/of afgesproken hoogte van scores, weten uw medewerkers direct wat opgepakt moet worden!
Ideaal voor klantgericht werken!
Medewerkers kunnen direct aan de slag
Het Ticketsysteem stelt medewerkers in staat om feedback van respondenten direct op te kunnen pakken en terug te koppelen. Door een melding te geven bij nieuwe invullingen en/of afgesproken hoogte van scores, weten uw medewerkers direct wat opgepakt moet worden!
‘Close the Loop’
Koppel feedback eenvoudig terug
Het terugkoppelen van feedback om de ‘loop te closen’ is van groot belang voor respondenten. Door ons Ticketsysteem in te zetten, kunnen uw medewerkers eenvoudig feedback oppakken en terugkoppelen. Feedback verwerken was nog nooit zo makkelijk!
Melding bij een minimum score of bij gebruik van bepaalde termen.
Direct toegang tot de Klantenkaart voor overzicht per respondent.
Gebruik van kleuren en iconen voor direct overzicht.

‘Close the Loop’
Koppel feedback eenvoudig terug
Het terugkoppelen van feedback om de ‘loop te closen’ is van groot belang voor respondenten. Door ons Ticketsysteem in te zetten, kunnen uw medewerkers eenvoudig feedback oppakken en terugkoppelen. Feedback verwerken was nog nooit zo makkelijk!
Melding bij een minimum score of bij gebruik van bepaalde termen.
Direct toegang tot de Klantenkaart voor overzicht per respondent.
Gebruik van kleuren en iconen voor direct overzicht.

Koppel klantgegevens
Integratie in CRM/ERP
Het is van belang dat uw medewerkers alle informatie in één keer tot hun beschikking kunnen hebben. Zet klantgegevens in om medewerkers handvatten te geven om elk (klant)contactmoment tot een goed moment te maken. Speel in op problemen en situaties die zich bij respondenten voordoen!
Geef medewerkers direct toegang tot alle klantgegevens.
Naadloos synchroniseren van (beveiligde) data tussen uw CRM/ERP systeem en het online dashboard.
Laat medewerkers de klanten als een klant voelen en niet als een nummer.
Koppel klantgegevens
Integratie in CRM/ERP
Het is van belang dat uw medewerkers alle informatie in één keer tot hun beschikking kunnen hebben. Zet klantgegevens in om medewerkers handvatten te geven om elk (klant)contactmoment tot een goed moment te maken. Speel in op problemen en situaties die zich bij respondenten voordoen!
Geef medewerkers direct toegang tot alle klantgegevens.
Naadloos synchroniseren van (beveiligde) data tussen uw CRM/ERP systeem en het online dashboard.
Laat medewerkers de klanten als een klant voelen en niet als een nummer.
Tickets, waarschuw medewerkers
Situaties en problemen bij klanten op tijd oppakken!
Tickets bevatten alle benodigde informatie om snel over te gaan tot actie. Door medewerkers op de hoogte te stellen van een probleem of situatie bij een respondent, kunnen zij direct tot actie over gaan. De Ticket verwijst een medewerker direct naar de Klantenkaart van de respondent, waar alle informatie staat om het contactmoment met succes te laten verlopen!
Tickets, waarschuw medewerkers
Situaties en problemen bij klanten op tijd oppakken!
Tickets bevatten alle benodigde informatie om snel over te gaan tot actie. Door medewerkers op de hoogte te stellen van een probleem of situatie bij een respondent, kunnen zij direct tot actie over gaan. De Ticket verwijst een medewerker direct naar de Klantenkaart van de respondent, waar alle informatie staat om het contactmoment met succes te laten verlopen!
Contact Informatie
Adres:
Wattbaan 51, Nieuwegein
Neem contact met ons op!