Overige functies 2017-06-09T13:41:48+00:00

Nóg meer handige functies

Lees op deze pagina meer over andere waardevolle functies van ons dashboard!

Nóg meer handige functies

Lees op deze pagina meer over andere waardevolle functies van ons dashboard!

Alle dashboardfuncties op een rij

Alle dashboardfuncties op een rij

DNA van de respondent

Inzicht in uw klantengroep

Het DNA overzicht in ons Dashboard geeft inzicht over specifieke kenmerken van klanten.
Dit kunnen zijn: cross selling kenmerken, leeftijdsgroepen, functies, omzetgrootte, aantal medewerkers en alle in het onderzoek verwerkte kwantitatieve gegevens.

  • Kwantitatieve gegevens, indien opgenomen in het onderzoek, in één duidelijk overzicht.

  • Om te zetten in toepasbare Filters in de rest van uw dashboard.

  • Achterhaal welke groep prioriteit moet krijgen voor optimale efficiëntie.

DNA van de respondent

Inzicht in uw klantengroep

Het DNA overzicht in ons Dashboard geeft inzicht over specifieke kenmerken van klanten.
Dit kunnen zijn: cross selling kenmerken, leeftijdsgroepen, functies, omzetgrootte, aantal medewerkers en alle in het onderzoek verwerkte kwantitatieve gegevens.

  • Kwantitatieve gegevens, indien opgenomen in het onderzoek, in één duidelijk overzicht.

  • Om te zetten in toepasbare Filters in de rest van uw dashboard.

  • Achterhaal welke groep prioriteit moet krijgen voor optimale efficiëntie.

Score t.o.v. Norm

Waar moet de focus liggen?

Dit scherm geeft duidelijk aan welke onderdelen onder de norm en welke boven de norm scoren. In dit overzicht ziet u dus eenvoudig waar de focus voor verbeteringen moeten liggen, maar ook wat de sterke punten van uw organisatie zijn!

  • Direct overgaan tot actie door focus op onderdelen die onder de norm scoren.
  • De norm stellen wij samen vast, zodat naar deze normgrens gewerkt kan worden.
  • Met continu onderzoek ziet u direct de effecten van aanpassingen en verbeteringen!

Score t.o.v. Norm

Waar moet de focus liggen?

Dit scherm geeft duidelijk aan welke onderdelen onder de norm en welke boven de norm scoren. In dit overzicht ziet u dus eenvoudig waar de focus voor verbeteringen moeten liggen, maar ook wat de sterke punten van uw organisatie zijn!

  • Direct overgaan tot actie door focus op onderdelen die onder de norm scoren.
  • De norm stellen wij samen vast, zodat naar deze normgrens gewerkt kan worden.
  • Met continu onderzoek ziet u direct de effecten van aanpassingen en verbeteringen!

The Goodman Indicator (GMI)

Voorspelling van klantverloop

Met alle resultaten uit het onderzoek kan er, op basis van de Goodman methode en middels formules, een voorspelling van het verwachtte klantverloop geschetst worden. De meter geeft een geschat percentage aan van de klanten die u zullen verlaten, op basis van de huidige klantbeleving binnen uw organisatie.

  • Hoewel het een voorspelling is, kunt u in één keer zien wat het potentieel verlies is.

  • Handig tool om klantgericht werken onder de aandacht bij uw medewerkers te brengen.

  • Maak zichtbaar of aanpassingen in de organisatie positieve of negatieve gevolgen hebben.

The Goodman Indicator (GMI)

Voorspelling van klantverloop

Met alle resultaten uit het onderzoek kan er, op basis van de Goodman methode en middels formules, een voorspelling van het verwachtte klantverloop geschetst worden. De meter geeft een geschat percentage aan van de klanten die u zullen verlaten, op basis van de huidige klantbeleving binnen uw organisatie.

  • Hoewel het een voorspelling is, kunt u in één keer zien wat het potentieel verlies is.

  • Handig tool om klantgericht werken onder de aandacht bij uw medewerkers te brengen.

  • Maak zichtbaar of aanpassingen in de organisatie positieve of negatieve gevolgen hebben.

Vergelijkingen

Diepere analysemogelijkheden

Vergelijk Scores en Indexen, maak vergelijkingstabellen en benchmarks voor uitgebreide analyses. Door Filters, groepen en kenmerken met elkaar te combineren en te vergelijken, krijgt u een uitgebreid en waardevol beeld van de situatie.

  • Vergelijk filialen, afdelingen, productgroepen, klanten en andere specifieke groepen.
  • De hoofdindexcijfers vergelijken met klantkenmerken die u wilt selecteren.

  • Benchmarking biedt uitgebreide analysemogelijkheden door alles met elkaar te laten combineren.

Vergelijkingen

Diepere analysemogelijkheden

Vergelijk Scores en Indexen, maak vergelijkingstabellen en benchmarks voor uitgebreide analyses. Door Filters, groepen en kenmerken met elkaar te combineren en te vergelijken, krijgt u een uitgebreid en waardevol beeld van de situatie.

  • Vergelijk filialen, afdelingen, productgroepen, klanten en andere specifieke groepen.
  • De hoofdindexcijfers vergelijken met klantkenmerken die u wilt selecteren.

  • Benchmarking biedt uitgebreide analysemogelijkheden door alles met elkaar te laten combineren.

Word Cloud

‘Trending Topics’

De Open Feedback bevat alle opmerkingen van uw respondenten. In de Word Cloud worden de meest voorkomende woorden weergeven. Op basis van frequentie wordt de grootte van het woord bepaald. Door op het woord te klikken, filtert het Dashboard direct de Open Feedback op dit woord voor u!

  • ‘Trending’ woorden linken u direct door naar de gerelateerde opmerkingen.

  • Middels API kan de Word Cloud intern én extern gedeeld worden.

  • Tussenwoorden zoals ‘niet’, ‘en’ en dergelijke worden uiteraard weggelaten, alleen waardevolle woorden krijgt u te zien.

Word Cloud

‘Trending Topics’

De Open Feedback bevat alle opmerkingen van uw respondenten. In de Word Cloud worden de meest voorkomende woorden weergeven. Op basis van frequentie wordt de grootte van het woord bepaald. Door op het woord te klikken, filtert het Dashboard direct de Open Feedback op dit woord voor u!

  • ‘Trending’ woorden linken u direct door naar de gerelateerde opmerkingen.

  • Middels API kan de Word Cloud intern én extern gedeeld worden.

  • Tussenwoorden zoals ‘niet’, ‘en’ en dergelijke worden uiteraard weggelaten, alleen waardevolle woorden krijgt u te zien.

Prioriteitenmatrix

Inzicht in belang versus waardering

Deze nieuwe functie stelt u in staat om te achterhalen welke onderdelen van de organisatie prioriteit hebben om aangepakt te worden. Door de waardering die de klant aan een onderdeel geeft tegenover het belang wat hij/zij daar aan hecht te zetten, krijgt u perfect inzicht in welke onderdelen direct opgepakt dienen te worden.

  • Prioriteit van onderdelen in kaart gebracht.
  • Minder tijd verspillen aan problemen waar minder belang aan wordt gehecht.
  • Altijd in het belang van de klant werken wordt nu nog eenvoudiger!

Prioriteitenmatrix

Inzicht in belang versus waardering

Deze nieuwe functie stelt u in staat om te achterhalen welke onderdelen van de organisatie prioriteit hebben om aangepakt te worden. Door de waardering die de klant aan een onderdeel geeft tegenover het belang wat hij/zij daar aan hecht te zetten, krijgt u perfect inzicht in welke onderdelen direct opgepakt dienen te worden.

  • Prioriteit van onderdelen in kaart gebracht.
  • Minder tijd verspillen aan problemen waar minder belang aan wordt gehecht.
  • Altijd in het belang van de klant werken wordt nu nog eenvoudiger!

De prioriteitematrix helpt bij het aanpakken van de juiste onderdelen van de organisatie.

Contact Informatie

Adres:
Wattbaan 51, Nieuwegein

Telefoon:
030 662 4283

E-mail:
info@trigon.nl

Neem contact met ons op!