Open Feedback2017-06-09T13:29:04+00:00

De onderbouwing van scores

Open Feedback geeft alle opmerkingen en open vragen van alle respondenten weer

De onderbouwing van scores

Open Feedback geeft alle opmerkingen en open vragen van alle respondenten weer

Inzicht in beleving

Achterhaal de oorzaak van scores!

Respondenten willen niet alleen cijfers geven, maar ook hun feedback in woorden uitdrukken. Het Open Feedback overzicht geeft letterlijk alle Open Feedback van de respondenten weer!

Inzicht in beleving

Achterhaal de oorzaak van scores!

Respondenten willen niet alleen cijfers geven, maar ook hun feedback in woorden uitdrukken. Het Open Feedback overzicht geeft letterlijk alle Open Feedback van de respondenten weer!

Waardevolle informatie

Onderbouwing van scores

Scores ontstaan niet zomaar, de respondent heeft er een goede reden voor. Door de Open Feedback kunnen medewerkers snel achterhalen waar respondenten zich aan storen en wat zij goed vinden.

  • Negatieve, maar ook positieve ervaringen/meningen overzichtelijk in kaart gebracht.

  • De algemene scores van elke respondent naast hun Open Feedback.

  • Verklaar afwijkende scores door de ervaring van de respondent te lezen.

Waardevolle informatie

Onderbouwing van scores

Scores ontstaan niet zomaar, de respondent heeft er een goede reden voor. Door de Open Feedback kunnen medewerkers snel achterhalen waar respondenten zich aan storen en wat zij goed vinden.

  • Negatieve, maar ook positieve ervaringen/meningen overzichtelijk in kaart gebracht.

  • De algemene scores van elke respondent naast hun Open Feedback.

  • Verklaar afwijkende scores door de ervaring van de respondent te lezen.

‘Killer-combinatie’

Open Feedback en de Klantenkaart

Samen vormen deze twee functies een waardevol duo. Met de Open Feedback leest u snel alle opmerkingen en ingevulde open vragen door. Klik per respondent door naar hun persoonlijke Klantenkaart, waarin alle informatie van die respondent staat!

  • Identificeer afwijkende scores en klik door naar de respondent in kwestie.

  • Feedback management nog nooit zo eenvoudig door deze twee functies.

  • Exporteer Open Feedback en Klantenkaarten om informatie te delen en door te zetten.

‘Killer-combinatie’

Open Feedback en de Klantenkaart

Samen vormen deze twee functies een waardevol duo. Met de Open Feedback leest u snel alle opmerkingen en ingevulde open vragen door. Klik per respondent door naar hun persoonlijke Klantenkaart, waarin alle informatie van die respondent staat!

  • Identificeer afwijkende scores en klik door naar de respondent in kwestie.

  • Feedback management nog nooit zo eenvoudig door deze twee functies.

  • Exporteer Open Feedback en Klantenkaarten om informatie te delen en door te zetten.

Filters toepasbaar

Open Feedback filteren op kenmerken

Bekijk hoe een bepaalde groep respondenten tegen uw organisatie, producten, diensten of andere onderdelen aankijkt. Zet de Filters in op de Open Feedback pagina om alle opmerkingen en open vragen doelgerichter te analyseren. Hierdoor kunt u achterhalen waarom bijvoorbeeld productgroepen of filialen lager of hoger scoren ten opzichte van anderen!

Contact Informatie

Adres:
Wattbaan 51, Nieuwegein

Telefoon:
030 662 4283

E-mail:
info@trigon.nl

Neem contact met ons op!