NPS en CES 2017-06-09T13:39:07+00:00

Net Promoter Score & Customer Effort Score

De klantbeleving van de respondenten perfect in kaart gebracht!

Net Promoter Score & Customer Effort Score

De klantbeleving van de respondenten perfect in kaart gebracht!

Wat zijn de NPS en CES?

Korte waardevolle metingen

De Net Promoter Score geeft aan hoe loyaal respondenten zijn. De Customer Effort Score geeft aan hoeveel moeite respondenten moeten doen om hun vraag beantwoord te krijgen. Deze korte metingen geven uw organisatie snel inzicht in de beleving van de respondenten.

Wat zijn NPS en CES?

Korte waardevolle metingen

De Net Promoter Score geeft aan hoe loyaal respondenten zijn. De Customer Effort Score geeft aan hoeveel moeite respondenten moeten doen om hun vraag beantwoord te krijgen. Deze korte metingen geven uw organisatie snel inzicht in de beleving van de respondenten.

De Net Promoter Score

Hoe loyaal zijn uw klanten?

Door de Net Promoter Score te meten, weet u hoe groot de groepen ‘Promoters’, ‘Passives’ en ‘Detractors’ zijn. Promoters zijn de meest loyale klanten, Passives kunnen vertrekken als zij elders een beter aanbod kunnen krijgen en Detractors kunnen elk moment vertrekken.

  • Stel de vraag; ‘Beveelt u onze organisatie aan bij familie, vrienden of kennissen?’.
  • Filter in het online dashboard op de groepen Promoters, Passives en Detractors.
  • Bekijk gedetailleerde informatie over NPS/CES onderzoek bij ons NPS-onderzoek.

De Net Promoter Score

Hoe loyaal zijn uw klanten?

Door de Net Promoter Score te meten, weet u hoe groot de groepen ‘Promoters’, ‘Passives’ en ‘Detractors’ zijn. Promoters zijn de meest loyale klanten, Passives kunnen vertrekken als zij elders een beter aanbod kunnen krijgen en Detractors kunnen elk moment vertrekken.

  • Stel de vraag; ‘Beveelt u onze organisatie aan bij familie, vrienden of kennissen?’.
  • Filter in het online dashboard op de groepen Promoters, Passives en Detractors.
  • Bekijk gedetailleerde informatie over NPS/CES onderzoek bij ons NPS-onderzoek.

Customer Effort Score

Ervaren uw klanten gemak?

Hoeveel moeite moeten uw klanten doen om een vraag opgelost te krijgen of uw product/dienst te kopen? De Customer Effort Score geeft u een duidelijk beeld van het gemak wat klanten bij uw organisatie ervaren.

  • De CES geeft een goede indicatie waar verbeteringen in service nodig zijn.
  • Moeite voor de klant doen vergroot de kans op een loyale klant.
  • Gebruik de CES in combinatie met onze Filters voor optimale inzichten.

Customer Effort Score

Ervaren uw klanten gemak?

Hoeveel moeite moeten uw klanten doen om een vraag opgelost te krijgen of uw product/dienst te kopen? De Customer Effort Score geeft u een duidelijk beeld van het gemak wat klanten bij uw organisatie ervaren.

  • De CES geeft een goede indicatie waar verbeteringen in service nodig zijn.
  • Moeite voor de klant doen vergroot de kans op een loyale klant.
  • Gebruik de CES in combinatie met onze Filters voor optimale inzichten.

Contact Informatie

Adres:
Wattbaan 51, Nieuwegein

Telefoon:
030 662 4283

E-mail:
info@trigon.nl

Neem contact met ons op!