Klantenkaart 2017-06-09T13:38:02+00:00

Overzicht per respondent

Bekijk alle scores, open vragen en informatie op respondentniveau

Overzicht per respondent

Bekijk alle scores, open vragen en informatie op respondentniveau

Alle informatie in één overzicht

Zoom in op respondent niveau

Elke respondent krijgt een eigen Klantenkaart. Deze Klantenkaart geeft alle onderzoeksresultaten van de respondenten weer. Zo krijgt u per respondent inzichtelijk hoe hij/zij over uw organisatie denkt en hoe hij/zij de organisatie heeft beoordeeld.

Alle informatie in één overzicht

Zoom in op respondent niveau

Elke respondent krijgt een eigen Klantenkaart. Deze Klantenkaart geeft alle onderzoeksresultaten van de respondenten weer. Zo krijgt u per respondent inzichtelijk hoe hij/zij over uw organisatie denkt en hoe hij/zij de organisatie heeft beoordeeld.

Mening en beleving

Wat vindt de respondent?

De respondent vult de vragenlijst in en draagt bij aan de gemiddelde scores. Om optimaal klantgericht te kunnen werken is zoveel mogelijk informatie per respondent nodig, welke vervolgens in de Klantenkaart wordt toegevoegd.

  • Algemene scores worden bovenaan weergeven voor snel inzicht in beleving en waardering.

  • Open Feedback inzichtelijk en onderliggende scores ook duidelijk in beeld.

  • Eenvoudig te delen met medewerkers voor optimaal gebruik!

Mening en beleving

Wat vindt de respondent?

De respondent vult de vragenlijst in en draagt bij aan de gemiddelde scores. Om optimaal klantgericht te kunnen werken is zoveel mogelijk informatie per respondent nodig, welke vervolgens in de Klantenkaart wordt toegevoegd.

  • Algemene scores worden bovenaan weergeven voor snel inzicht in beleving en waardering.

  • Open Feedback inzichtelijk en onderliggende scores ook duidelijk in beeld.

  • Eenvoudig te delen met medewerkers voor optimaal gebruik!

Perfect voor (klant)contact

Verbeter (klant)contactmomenten

Laat medewerkers de Klantenkaart van desbetreffende respondent oproepen bij alle contactmomenten. Speel in op problemen en situaties die zich voordoen door de informatie uit de Klantenkaart te betrekken bij het contactmoment.

  • Lees vorige contactmomenten terug en gebruik scores voor ideaal (klant)contact.

  • Werk de huidige status van de respondent bij door notities toe te voegen in de Klantenkaart.

  • Alle contact- en afnamegegevens kunnen worden opgenomen voor het meest waardevolle overzicht.

Perfect voor (klant)contact

Verbeter (klant)contactmomenten

Laat medewerkers de Klantenkaart van desbetreffende respondent oproepen bij alle contactmomenten. Speel in op problemen en situaties die zich voordoen door de informatie uit de Klantenkaart te betrekken bij het contactmoment.

  • Lees vorige contactmomenten terug en gebruik scores voor ideaal (klant)contact.

  • Werk de huidige status van de respondent bij door notities toe te voegen in de Klantenkaart.

  • Alle contact- en afnamegegevens kunnen worden opgenomen voor het meest waardevolle overzicht.

Klantenkaart en Ticketsysteem

Perfect management voor (klant)contact

Het Ticketsysteem geeft een melding als er problemen of irritaties bij respondenten zijn. Door te verwijzen naar de Klantenkaart, krijgen medewerkers direct alle informatie van de respondent te zien, zodat (klant)contactmomenten perfect kunnen verlopen!

Loading...

Klantenkaart en Ticketsysteem

Perfect management voor (klant)contact

Het Ticketsysteem geeft een melding als er problemen of irritaties bij respondenten zijn. Door te verwijzen naar de Klantenkaart, krijgen medewerkers direct alle informatie van de respondent te zien, zodat (klant)contactmomenten perfect kunnen verlopen!

Loading...

Contact Informatie

Adres:
Wattbaan 51, Nieuwegein

Telefoon:
030 662 4283

E-mail:
info@trigon.nl

Neem contact met ons op!