Dashboard2017-06-09T13:25:25+00:00

Aanzet tot concrete acties

Zet onderzoeksresultaten om in concrete acties
en ga direct aan de slag!

Aanzet tot concrete acties

Zet onderzoeksresultaten om in concrete acties en ga direct aan de slag!

Dé feedbacksoftware voor uw organisatie!

Eenvoudig dashboard met waardevolle functies voor perfecte analyses
Loading...

Bekijk de functies en toepassingen van ons dashboard:

Filters

Overal in te zetten voor perfecte analyses
Tijdens het analyseren zijn filters een mogelijkheid tot het verdiepen van de informatie die u niet links kunt laten liggen. Bij meters, trendlijnen, tabellen of zelfs Open Feedback zijn filters overal toe te passen. Samen met u stellen wij filters op aan de hand van keuzes in selecties op uw data die u wilt gebruiken om zo de beste analyses te kunnen uitvoeren!

Filters

Overal in te zetten voor perfecte analyses
Tijdens het analyseren zijn filters een mogelijkheid tot het verdiepen van de informatie die u niet links kunt laten liggen. Bij meters, trendlijnen, tabellen of zelfs Open Feedback zijn filters overal toe te passen. Samen met u stellen wij filters op aan de hand van keuzes in selecties op uw data die u wilt gebruiken om zo de beste analyses te kunnen uitvoeren!

Ticketsysteem

Succesvol managen van feedback
Naast de Klantenkaart en Open Feedback zorgen wij ervoor dat uw medewerkers worden ingelicht als een respondent ontevreden is. Indien u het wenst genereert het dashboard brandmails en het levert een volledig Ticketsysteem waarmee medewerkers direct aan de slag kunnen!

Ticketsysteem

Succesvol managen van feedback
Naast de Klantenkaart en Open Feedback zorgen wij ervoor dat uw medewerkers worden ingelicht als een respondent ontevreden is. Indien u het wenst genereert het dashboard brandmails en het levert een volledig Ticketsysteem waarmee medewerkers direct aan de slag kunnen!

Open Feedback

Bekijk de gedachtes achter beoordelingen
Open Feedback geeft de opmerkingen en open antwoorden van respondenten weer. Hierdoor krijgt u direct inzicht in de wensen en behoeftes van de respondent/klant. De Open Feedback bevat alle toegevoegde en onderbouwde informatie van uw respondenten!

Open Feedback

Bekijk de gedachtes achter beoordelingen
Open Feedback geeft de opmerkingen en open antwoorden van respondenten weer. Hierdoor krijgt u direct inzicht in de wensen en behoeftes van de respondent/klant. De Open Feedback bevat alle toegevoegde en onderbouwde informatie van uw respondenten!

Klantenkaart

Zoom in tot respondentniveau
Één volledig overzicht per respondent waar alle gegevens in staan én de ingevulde vragenlijst in is verwerkt, zoals cross selling mogelijkheden en kwantitatieve/kwalitatieve scores. Deze Klantenkaart is altijd op te roepen, zodat elk klantcontactmoment perfect kan verlopen. De combinatie van Klantenkaart, Open Feedback en Ticketsysteem zijn onmisbaar voor een klantgerichte organisatie.

Klantenkaart

Zoom in tot respondentniveau
Één volledig overzicht per respondent waar alle gegevens in staan én de ingevulde vragenlijst in is verwerkt, zoals cross selling mogelijkheden en kwantitatieve/kwalitatieve scores. Deze Klantenkaart is altijd op te roepen, zodat elk klantcontactmoment perfect kan verlopen. De combinatie van Klantenkaart, Open Feedback en Ticketsysteem zijn onmisbaar voor een klantgerichte organisatie.

NPC/CES

Korte metingen met een duidelijk beeld
Bevelen uw klanten u aan bij familie, vrienden en kennissen? Ervaren uw klanten gemak bij het bestellen of bij de service van uw organisatie? De Net Promoter Score en de Customer Effort Score zijn twee belangrijke vragen die in kaart brengen hoeveel loyale klanten u heeft en of uw klanten gemak ervaren.

NPC/CES

Korte metingen met een duidelijk beeld
Bevelen uw klanten u aan bij familie, vrienden en kennissen? Ervaren uw klanten gemak bij het bestellen of bij de service van uw organisatie? De Net Promoter Score en de Customer Effort Score zijn twee belangrijke vragen die in kaart brengen hoeveel loyale klanten u heeft en of uw klanten gemak ervaren.

Overige functies

Meer ondersteuning voor klantgericht werken
Ons dashboard beschikt over meer functies die u zullen ondersteunen bij het maken van analyses en het helpen bij het klantgericht werken. Ons dashboard is daarnaast continu in ontwikkeling, dus u kunt regelmatig nieuwe features verwachten die u helpen nóg klantgerichter te werken!

Overige functies

Meer ondersteuning voor klantgericht werken
Ons dashboard beschikt over meer functies die u zullen ondersteunen bij het maken van analyses en het helpen bij het klantgericht werken. Ons dashboard is daarnaast continu in ontwikkeling, dus u kunt regelmatig nieuwe features verwachten die u helpen nóg klantgerichter te werken!

Contact Informatie

Adres:
Wattbaan 51, Nieuwegein

Telefoon:
030 662 4283

E-mail:
info@trigon.nl

Neem contact met ons op!