Verzamel resultaten2017-06-09T11:57:44+00:00

Onderzoeksresultaten verzamelen

Het begin van klantgerichter werken. Speel in op de behoefte van de klant.

Onderzoeksresultaten verzamelen

Het begin van klantgerichter werken. Speel in op de behoefte van de klant.

Verzamel waardevolle feedback!

Waarom is feedback zo belangrijk?

Feedback dient als basis voor verbeteringen en klantgerichter werken. Wij zorgen ervoor dat de feedback van uw klanten wordt verwerkt. Zo kunnen medewerkers direct en concreet aan de slag!

Verzamel waardevolle feedback!

Waarom is feedback zo belangrijk?

Feedback dient als basis voor verbeteringen en klantgerichter werken. Wij zorgen ervoor dat de feedback van uw klanten wordt verwerkt. Zo kunnen medewerkers direct en concreet aan de slag!

Opzetten van vragen

Wij laten het onderzoek perfect op de strategie en de doelstellingen van uw organisatie aansluiten. Daarom gaan wij samen aan de slag om de meest waardevolle resultaten te behalen.

Geen standaard vragen
Wij formuleren geen standaard vragen. Elke organisatie en elke branche is anders.

Opstellen van vragen
Vragen worden op basis van uw doelstellingen geformuleerd en met u doorgenomen. Op deze manier sluit het onderzoek naadloos aan op uw strategie en uw organisatie doelstellingen.

Vragen uitzetten
Wij nemen het versturen van de vragenlijsten volledig voor u uit handen. Zo hebben uw medewerkers de tijd om met de resultaten aan de slag te gaan, in plaats van te focussen op de uitnodigingen.

Uitzetten van vragen

Wij kunnen op diverse manieren respondenten uitnodigen. De manier van uitnodigen valt aan te passen op uw doelstellingen. Voorbeelden van mogelijkheden zijn:

NPS-vraag in de e-mail
De NPS-vraag kan al in de uitnodigingsmail voor de vragenlijst worden beantwoord, zonder een extra scherm te openen.

Feedbackknop
Middels een Feedbackknop, kunnen wij op elke pagina van uw website of app feedback voor u verzorgen.

Na een chatgesprek
Heeft u chatsupport en bent u benieuwd hoe de contactmomenten verlopen? Stel een aantal korte vragen in de chat na het gesprek!

Uitzetten van vragen

Wij kunnen op diverse manieren respondenten uitnodigen. De manier van uitnodigen valt aan te passen op uw doelstellingen. Voorbeelden van mogelijkheden zijn:

NPS-vraag in de e-mail
De NPS-vraag kan al in de uitnodigingsmail voor de vragenlijst worden beantwoord, zonder een extra scherm te openen.

Feedbackknop
Middels een Feedbackknop, kunnen wij op elke pagina van uw website of app feedback voor u verzorgen.

Na een chatgesprek
Heeft u chatsupport en bent u benieuwd hoe de contactmomenten verlopen? Stel een aantal korte vragen in de chat na het gesprek!

Continu verbeteren

Door veelvuldig vragen uit te zetten, krijgt u ook steeds nieuwe inzichten. Zo ziet u welke verbeteringen goed werken en welke minder goed worden ontvangen. Hiervoor hebben wij dashboards waarin afwijkingen ten opzichte van de norm worden gepresenteerd.

Zie verbeterslagen
Het geeft een motivatie bij uw medewerkers door zichtbaar te maken welke aanpassingen een positief resultaat hebben en u ziet meteen de effectiviteit van uw verbeteringen.

Herken situaties
Voorkomen is beter dan genezen. Door in te zoomen op kritische verbeterpunten en op tijd in te springen op afwijkende onderzoeksresultaten kan uw organisatie vervelende klantsituaties voorkomen!

Behoud meer klanten

Het uiteindelijke doel van onze aanpak, meer klanten behouden. Verhoog de klantloyaliteit door verbeteringen in de organisatie en behoud zo meer klanten!

‘Close the Loop’

Zorg ervoor dat de feedback van klanten wordt teruggekoppeld! Het terugkoppelen van feedback zorgt voor meer tevreden én meer loyale klanten!

‘Close the Loop’

Zorg ervoor dat de feedback van klanten wordt teruggekoppeld! Het terugkoppelen van feedback zorgt voor meer tevreden én meer loyale klanten!

Behoud meer klanten

Het uiteindelijke doel van onze aanpak, meer klanten behouden. Verhoog de klantloyaliteit door verbeteringen in de organisatie en behoud zo meer klanten!

Contact Informatie

Adres:
Wattbaan 51, Nieuwegein

Telefoon:
030 662 4283

E-mail:
info@trigon.nl

Neem contact met ons op!