Close the Loop 2017-06-09T12:04:34+00:00

‘Close the Loop’

Volg de waardevolle feedback van uw respondenten op een succesvolle manier op!

‘Close the Loop’

Volg de waardevolle feedback van uw respondenten op een succesvolle manier op!

Waarom is ‘Close the Loop’ belangrijk?

Respondenten verwachten terugkoppeling

Uw klanten verwachten terugkoppeling van de feedback die zij aan uw organisatie gegeven hebben.
Hiermee wordt de klantloyaliteit direct verhoogd.

Waarom is ‘Close the Loop’ belangrijk?

Respondenten verwachten terugkoppeling

Uw klanten verwachten terugkoppeling van de feedback die zij aan uw organisatie gegeven hebben. Hiermee wordt de klantloyaliteit direct verhoogd.

Wat is ‘Close the Loop’?

Men kan spreken over vier eigenschappen van ‘Close the Loop’. Dit kan uiteindelijk leiden tot verhoogde klant retentie en meer tevreden klanten.

Identificatie van klanten
Door de beleving van de klant te meten kunnen wij aangeven waar de klant zich aan irriteert of zich minder prettig bij voelt.

Uitnodiging tot actie
Door Open Feedback te integreren in onze vragenlijsten kunnen respondenten beleving, problemen of situaties delen.

Dashboard en ‘Close the Loop’

Ons dashboard helpt managers en medewerkers om de feedback van respondenten op te volgen. Het is van belang dat de juiste respondenten op tijd worden benaderd.

Automatisering
Het Ticketsysteem zorgt ervoor dat managers een melding krijgen van respondenten die opvolging nodig hebben of gevraagd hebben. De drempel voor deze melding is volledig naar uw wensen in te stellen.

Los het probleem op
Door de problemen of situaties goed te managen en de opvolging bij te houden, wordt het duidelijk waar de oorsprong van het probleem ligt. Zo is het eenvoudig te verhelpen.

Dashboard en ‘Close the Loop’

Ons dashboard helpt managers en medewerkers om de feedback van respondenten op te volgen. Het is van belang dat de juiste respondenten op tijd worden benaderd.

Automatisering
Het Ticketsysteem zorgt ervoor dat managers een melding krijgen van respondenten die opvolging nodig hebben of gevraagd hebben. De drempel voor deze melding is volledig naar uw wensen in te stellen.

Los het probleem op
Door de problemen of situaties goed te managen en de opvolging bij te houden, wordt het duidelijk waar de oorsprong van het probleem ligt. Zo is het eenvoudig te verhelpen.

Verzamel Resultaten

Om klantgerichter te werken, moet er eerst feedback worden verzameld. Samen zetten wij de onderzoeken op, zodat uw doelstellingen perfect aansluiten!

Analyseer Resultaten

Na het verzamelen van de feedback is het van groot belang dat er iets met deze informatie wordt gedaan. Gebruik ons dashboard om succesvol analyses uit te voeren.

analyseer-resultaten-zt-min

Analyseer Resultaten

Na het verzamelen van de feedback is het van groot belang dat er iets met deze informatie wordt gedaan. Gebruik ons dashboard om succesvol analyses uit te voeren.

Verzamel Resultaten

Om klantgerichter te werken, moet er eerst feedback worden verzameld. Samen zetten wij de onderzoeken op, zodat uw doelstellingen perfect aansluiten!

Contact Informatie

Adres:
Wattbaan 51, Nieuwegein

Telefoon:
030 662 4283

E-mail:
info@trigon.nl

Neem contact met ons op!