Behoud meer klanten 2017-06-09T13:22:37+00:00

Behoud meer klanten

Zie het resultaat terug van alle inspanningen van uw organisatie!

Behoud meer klanten

Zie het resultaat terug van alle inspanningen van uw organisatie!

Klantgerichte organisatie

Wat zijn de voordelen?

Een klantgerichte organisatie behoudt meer loyale en betrokken klanten, wat kostenbesparing met zich meebrengt en de profit value verhoogt. Daarnaast zijn processen efficiënter ingericht en beschikt het tevens over loyale en betrokken medewerkers.

Klantgerichte organisatie

Wat zijn de voordelen?

Een klantgerichte organisatie behoudt meer loyale en betrokken klanten, wat kostenbesparing met zich meebrengt en de profit value verhoogt. Daarnaast zijn processen efficiënter ingericht en beschikt het tevens over loyale en betrokken medewerkers.

Loyale klanten

Door klantgericht te werken zal de organisatie sneller meer loyale klanten krijgen en behouden. Loyale klanten zijn van grote waarde voor organisaties; zij zijn de ambassadeurs voor uw organisatie!

Mond tot mond reclame
Loyale klanten bevelen uw organisatie aan binnen hun eigen kringen en vergroten daarmee voor u de kans op het binnenhalen van nieuwe klanten. Blijf loyale klanten monitoren en speel op tijd in op situaties bij deze klanten.

Loyale klanten bieden inzicht
Loyale klanten zijn eerder geneigd om uw organisatie te helpen bij het geven van beoordelingen en verbeteringen. Koppel te allen tijde een reactie op de feedback terug om vervolgens weer nieuwe feedback ervoor terug te krijgen!

Loading...

Gebruik het dashboard

Na doorgevoerde aanpassingen op basis van resultaten, blijft het dashboard belangrijk. Met name bij continu onderzoek is het van groot belang dat nieuwe resultaten direct worden opgepakt.

Eenvoudige integratie
De onderzoeksresultaten zijn eenvoudig te integreren in uw CRM/ERP systeem. Daarnaast kan Trigon ook een Ticketsysteem leveren, waarmee medewerkers continu inzichten in verbeteracties kunnen inzien en oppakken.

Blijf feedback vragen
Door uw organisatie altijd van verse informatie te voorzien, kunnen problemen snel worden opgepakt en kunnen vervelende situaties worden voorkomen.

Gebruik het dashboard

Na doorgevoerde aanpassingen op basis van resultaten, blijft het dashboard belangrijk. Met name bij continu onderzoek is het van groot belang dat nieuwe resultaten direct worden opgepakt.

Eenvoudige integratie
De onderzoeksresultaten zijn eenvoudig te integreren in uw CRM/ERP systeem. Daarnaast kan Trigon ook een Ticketsysteem leveren, waarmee medewerkers continu inzichten in verbeteracties kunnen inzien en oppakken.

Blijf feedback vragen
Door uw organisatie altijd van verse informatie te voorzien, kunnen problemen snel worden opgepakt en kunnen vervelende situaties worden voorkomen.

Verbeter de organisatie

De volgende stap focust zich op verbeteringen binnen de organisatie. Dit houdt in dat processen en beleid aangepast worden om klantgerichter te werken.

Verzamel Resultaten

Om klantgerichter te werken, moet er eerst feedback worden verzameld. Samen zetten wij de onderzoeken op, zodat uw doelstellingen perfect aansluiten!

Verzamel Resultaten

Om klantgerichter te werken, moet er eerst feedback worden verzameld. Samen zetten wij de onderzoeken op, zodat uw doelstellingen perfect aansluiten!

Verbeter de organisatie

De volgende stap focust zich op verbeteringen binnen de organisatie. Dit houdt in dat processen en beleid aangepast worden om klantgerichter te werken.

Contact Informatie

Adres:
Wattbaan 51, Nieuwegein

Telefoon:
030 662 4283

E-mail:
info@trigon.nl

Neem contact met ons op!