Analyseer Resultaten2017-06-09T12:07:21+00:00

Analyseer de resultaten

Formuleer actiepunten op basis van onderzoeksresultaten waarmee u direct aan de slag kunt!

Analyseer de resultaten

Formuleer actiepunten op basis van onderzoeksresultaten waarmee u direct aan de slag kunt!

Aanzet tot actie

Inzichten gebruiken voor directe en concrete acties!

Alle onderzoeksresultaten worden live in ons dashboard verwerkt. Door de handige functies van ons dashboard, zet u inzichten eenvoudig om in gerichte succesvolle actiepunten. Ga direct over tot concrete actie!

Aanzet tot actie

Inzichten gebruiken voor directe en concrete acties!

Alle onderzoeksresultaten worden live in ons dashboard verwerkt. Door de handige functies van ons dashboard, zet u inzichten eenvoudig om in gerichte succesvolle actiepunten. Ga direct over tot concrete actie!

Inrichting van het dashboard

Geen enkele organisatie is hetzelfde en heeft dezelfde doelstellingen. Het onderzoek en het dashboard worden volledig naar de wensen en doelstellingen van uw organisatie ingericht.

Real-time bijgewerkt
Alle onderzoeksresultaten worden real-time in ons dashboard verwerkt. Zo hoeft u niet te wachten tot het onderzoek is afgerond. Uw medewerkers kunnen direct aan de slag met de feedback!

Duidelijkheid in één oogopslag
Het hoofdscherm van het dashboard geeft de scores van de hoofdonderwerpen weer, ‘trending’ termen onder respondenten en ook een lijst met de laatste respondenten. Middels kleuren en iconen ziet u in deze lijst welke respondent/klant direct aandacht heeft!

Loading...

Online dashboard onderdelen

De vele functies van het dashboard geeft u direct inzicht in de verbeteringen voor uw organisatie.

Filters
Filter op persoonlijke informatie, zoals leeftijd en geslacht of op kenmerken van uw organisatie, zoals product, diensten, medewerkers, vestigingsplaats en meer. U kunt de resultaten op zeer veel kenmerken analyseren.

Klantenkaart
Deel de informatie van respondenten met medewerkers en zet dit in bij contactmomenten. Voorkom nieuw irritaties en speel in op verwachtingen!

Medewerkers aan de slag

Het dashboard is in te stellen per gebruiker/medewerker/functie. Zo kunnen medewerkers hun eigen account krijgen met bijbehorende overzichten en data.

Aansluiting op taak
Afhankelijk van de rol van de medewerker zullen overzichten in het dashboard van waarde zijn. Samen met u stellen wij in welke overzichten medewerkers kunnen inzien en welke overzichten zij kunnen gebruiken om nog klantgerichter te werken.

Vergelijk medewerkers
Managers kunnen de beoordelingen van klanten over medewerkers vergelijken en zo zien wat de sterke en zwakke punten van elke medewerker zijn. Zo krijgen managers beter inzicht om medewerkers nóg beter te ontwikkelen en de organisatie klantgerichter te maken.

Medewerkers aan de slag

Het dashboard is in te stellen per gebruiker/medewerker/functie. Zo kunnen medewerkers hun eigen account krijgen met bijbehorende overzichten en data.

Aansluiting op taak
Afhankelijk van de rol van de medewerker zullen overzichten in het dashboard van waarde zijn. Samen met u stellen wij in welke overzichten medewerkers kunnen inzien en welke overzichten zij kunnen gebruiken om nog klantgerichter te werken.

Vergelijk medewerkers
Managers kunnen de beoordelingen van klanten over medewerkers vergelijken en zo zien wat de sterke en zwakke punten van elke medewerker zijn. Zo krijgen managers beter inzicht om medewerkers nóg beter te ontwikkelen en de organisatie klantgerichter te maken.

‘Close the Loop’

Zorg ervoor dat de feedback van klanten wordt teruggekoppeld! Het terugkoppelen van feedback zorgt voor meer tevreden én meer loyale klanten!

Deel Resultaten

Deel de analyses intern om de aanpak en concrete acties te onderbouwen en deel uw aanpak ook extern, zodat men ziet dat u waarde aan uw klanten hecht!

Deel Feedback

Deel de analyses intern om de aanpak en concrete acties te onderbouwen en deel uw aanpak ook extern, zodat men ziet dat u waarde aan uw klanten hecht!

‘Close the Loop’

Zorg ervoor dat de feedback van klanten wordt teruggekoppeld! Het terugkoppelen van feedback zorgt voor meer tevreden én meer loyale klanten!

Contact Informatie

Adres:
Wattbaan 51, Nieuwegein

Telefoon:
030 662 4283

E-mail:
info@trigon.nl

Neem contact met ons op!